Ekonomická univerzita v Bratislave (EUBA) bola opäť dejiskom významného kariérneho podujatia – Job Fair 2025, ktoré sa konalo 4. marca 2025. Tento pracovný veľtrh, organizovaný pod mottom „Príležitosť = budúcnosť: Nakopni svoju kariéru“, prilákal študentov, ktorí túžia po úspešnom štarte svojej profesionálnej cesty. Podujatie, ktoré sa uskutočnilo v priestoroch univerzity, ponúklo jedinečnú platformu na stretnutie s poprednými zamestnávateľmi a odborníkmi z rôznych odvetví.

Slovenská technická univerzita v Bratislave (STU) a Ekonomická univerzita v Bratislave (EUBA) menia spôsob, akým sa na Slovensku vzdelávajú budúci odborníci. Spolupráca oboch univerzít prináša moderné interdisciplinárne študijné programy, ktoré reflektujú aktuálne potreby trhu práce, technologický pokrok a nové výzvy v oblasti ekonómie, priemyslu či informačných technológií. Príslušné zmluvy podpísali v pondelok 3. marca rektori Oliver Moravčík a Ferdinand Daňo.

Študenti z celej Európy sa opäť zišli v Bruseli na ďalšom ročníku simulácie rokovaní Rady Európskej únie, známej ako ConSIMium, ktorá sa konala 20. a 21. februára 2025. Na Slovensku je partnerom projektu Slovenská rektorská konferencia. Medzi nimi bola aj Kristína Róžová, študentka Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, ktorá zastávala pozíciu národnej expertky pre Nariadenie o kritických surovinách (CRMA). 

Docentka Julie Hussin, renomovaná kanadská vedkyňa a odborníčka na analýzu dát a umelú inteligenciu, navštívila Ekonomickú univerzitu v Bratislave, kde 12. februára 2025 predniesla prednášku spojenú s diskusiou so študentmi. Julie Hussin je docentkou na Université de Montréal, kde vedie magisterský program v oblasti bioinformatiky. Vo svojej výskumnej činnosti sa špecializuje na spracovanie rozsiahlych dátových súborov a na vývoj etických a zodpovedných algoritmov umelej inteligencie, pričom kladie dôraz na ich férovosť a praktickú využiteľnosť.

Centrum celoživotného vzdelávania Ekonomickej univerzity v Bratislave (CCV EUBA) úspešne ukončilo nový kurz Digital Marketing MasterClass. Tento program, ktorý kombinuje teóriu s reálnou praxou pripravil účastníkov na výzvy moderného digitálneho marketingu. Po absolvovaní kurzu si účastníci odniesli nielen cenné poznatky, ale aj oficiálne osvedčenia, ktoré potvrdzujú ich odbornú pripravenosť v oblasti digitálnej stratégie a online reklamy.